لبنان، تاکید میشل عون بر وحدت ملی برای خروج از بحران و مقابله با فساد

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس جمهوری لبنان در جریان نشست امروز بر لزوم وحدت همه لبنانی ها برای برون رفت از بحران های کنونی تاکید کرد.

لبنان، تاکید میشل عون بر وحدت ملی برای خروج از بحران و مقابله با فساد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره، میشل عون رئیس جمهوری لبنان امروز در جریان استقبال از اعضای حزب سوسیال ناسیونالیست سوری در لبنان به آخرین تحولات کشور و اوضاع عمومی لبنان پرداخت.

اعضای این حزب ضمن اشاره به بحران مالی -مالی لبنان و پیامدهای منفی آن بر معیشت مردم خواستار تشکیل دولت در سریع ترین زمان ممکن برای خروج از این بحران ها شدند.

آنها همچنین از تلاش های رئیس جمهوری لبنان برای برون رفت این کشور از بحران و اقدامات وی برای انجام حسابرسی دقیق سپرده های بانک مرکزی و ایجاد بازار مالی بین کشورهای شرقی عربی که افق جدیدی به روی اقتصاد لبنان می گشاید، تقدیر و تشکر کردند.

میشل عون نیز در این جلسه گفت که مجموعه ای از عوامل از جمله بحران سوریه و آوارگان این کشور در کنار شیوع اپیدمی کرونا و پیامدهای ناشی از انفجار بندر بیروت و سیاست های غلط مالی، بحران مالی لبنان را دوچندان کرده است.

رئیس جمهوری لبنان هشدار داد که تحریک بحران ها شدت آنها را افزایش می دهد و تحمیل مسئولیت به کسانی که هیچ ارتباطی با پرونده های فساد ندارند خطرناک است و توجهات را از عاملان واقعی فساد منحرف می کند.

وی در انتها تاکید کرد که برای خروج لبنان از شرایط کنونی همه باید با یکدیگر متحد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1908

به "لبنان، تاکید میشل عون بر وحدت ملی برای خروج از بحران و مقابله با فساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، تاکید میشل عون بر وحدت ملی برای خروج از بحران و مقابله با فساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید