لائوس 300 هزار دوز واکسن کرونای چینی دریافت کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، چین در راستای تحویل واکسن کرونا به کشورهای جنوب شرق آسیا این بار ده ها هزار دوز از واکسن تولیدی خود را به لائوس تحویل داد.

لائوس 300 هزار دوز واکسن کرونای چینی دریافت کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، لائوس روز دوشنبه 300 هزار دوز واکسن چینی شرکت سینوفارم را دریافت کرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی زبان لائوس تایمز این کشور جنوب شرق آسیا توزیع واکسن در بین 600 نفر از کارکنان بخش بهداشتی را آغاز نموده و پیشتر 2000 دوز واکسن از چین و همچنین واکسن اسپوتنیک روسی را دریافت نموده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بونکونگ سیهاوونگ، وزیر بهداشت این کشور اعلام نموده که این واکسن ها در بین کارکنان بخش خدمات پزشکی و کارمندانی که در بخش های پرخطر مشغول فعالیت هستند توزیع خواهند شد.

رادیو بین المللی چین نیز از ورود 300 هزار دوز واکسن اطلاع داد. این درحالی است که یک روز پیش چین 600 هزار دوز واکسن شرکت سینوفارم را به کامبوج ارسال کرد.

لائوس با بیش از 7 میلیون جمعیت تنها 45 مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده و تا به امروز هیچ مورد مرگ و میر ناشی از این ویروس در این کشور رخ نداده است.

سازمان های بین المللی سال گذشته از واکنش سریع در برابر ویروس کرونا و پس از آنکه در ماه ژوئن از غلبه کامل بر این ویروس اطلاع داد تقدیر نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1772

به "لائوس 300 هزار دوز واکسن کرونای چینی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوس 300 هزار دوز واکسن کرونای چینی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید