فنی و حرفه ای شاهرود به 4300 نفر مشاوره اشتغال ارائه کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، تیمور اکبری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت آموزش و مهارت آموزی مهارت آموزان فنی و حرفه ای شاهرود از ابتدای امسال تاکنون، تأکید کرد: چهار هزار و 255 نفر از این مهارت آموزان از خدمات مشاوره ای اشتغال مبتنی بر مهارت های اکتسابی استفاده نموده اند که خوشبختانه تعداد قابل توجهی از آن ها نیز توانستند جذب بازار کار شوند.

فنی و حرفه ای شاهرود به 4300 نفر مشاوره اشتغال ارائه کرد

وی هدف مشاوره اشتغال زایی را ارتباط مهارت های آموخته شده با بازار کار دانست و اضافه نمود: این مشاوره های با حضور کارشناسان فنی و حرفه ای که اشراف خوبی نسبت به مقوله اشتغال دارند، صورت می گیرد.

ارائه مشاوره کاربردی در فنی و حرفه ای

رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران شاهرود، بابیان اینکه مشاوره اشتغال زایی توسط این نهاد به عموم جامعه نیز ارائه می گردد، تأکید داشت: هدف فنی و حرفه ای از ارائه مشاوره، توانمندی افراد با توجه به مهارت هایشان در تعامل با بازار کار و افزایش آمار اشتغال در شهرستان شاهرود است.

اکبری ادامه داد: محورهای مشاوره های ارائه شده از سوی فنی و حرفه ای شاهرود بازدید از کارگاه های مراکز فنی و حرفه ای، آموزش کوتاه مدت کاربردی و مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای رشته های متعددی ازجمله آرایشگری، ریختگری، خودرو و ...، مشاوره اختصاصی به کارورزان و همچنین مشاوره به صاحبان مشاغل است.

وی اضافه نمود: در شش ماهه نخست امسال یک میلیون و 50 هزار و 349 نفر ساعت آموزش در سه مرکز فنی و حرفه ای شاهرود صورت گرفته که این موارد در کنار مشاوره اشتغال زایی می توانند کاربرد بهتری را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 299

به "فنی و حرفه ای شاهرود به 4300 نفر مشاوره اشتغال ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنی و حرفه ای شاهرود به 4300 نفر مشاوره اشتغال ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید