فراخوان ثبت نام نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان آذربایجان شرقی اعلام شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در فراخوانی از آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.

فراخوان ثبت نام نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان آذربایجان شرقی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در فراخوانی از آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.

براساس این فراخوان، دانشجویان علاقه مند در تمامی دانشگاه های استان فرصت دارند تا 30 دی ماه سال جاری در این مسابقه ثبت نام کنند و مرحله استانی-دانشگاهی در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، این مسابقه به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33321120-041 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری برگزار می شود و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه های سراسری، پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و… می توانند با تشکیل تیم های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

لازم به ذکر است، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند از اهداف برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1642

به "فراخوان ثبت نام نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان آذربایجان شرقی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ثبت نام نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان آذربایجان شرقی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید