شرایط مدنظر فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری پلی آف لیگ برتر

به گزارش تور گرجستان ارزان، مهرداد علی قارداشی در تبادل نظر با خبرنگاران، با بیان اینکه قرار بود روز گذشته در محل فدراسیون تنیس روی میز نشستی با حضور نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گردد، گفت: این نشست برگزار نشد اما بر اساس درخواست رئیس کمیته پزشکی خود برای برگزاری پلی آف هیچ عجله ای نخواهیم داشت، صبر می کنیم تا شرایط لازم مهیا گردد.

شرایط مدنظر فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری پلی آف لیگ برتر

وی با یادآوری اینکه قرار بود پلی آف لیگ برتر از فردا شروع شده و به مدت چهار روز ادامه داشته باشد اما شیوع کرونا و شرایط حاد ایجاد باعث لغو مسابقات شد، اعلام کرد: خانم دکتر صمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون که در بیمارستان قلب شهید رجایی هم حضور دارند، در گزارشی به فدراسیون شرایط این بیمارستان از حیث مراجعه نمایندگان مبتلا به کرونا را تشریح و بر این تاکید داشت که اگر در برگزاری مسابقات صبر داشته باشیم، بهتر است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: بر همین اساس برگزاری مسابقات را منتفی نموده و فعلا هم برنامه جدیدی برای آن نداریم. البته تصمیمی هم مبنی بر لغو کامل رقابت ها نگرفته ایم چون قصد داریم شرایط لازم برای برگزاری دیدارها را مهیا کنیم. در واقع نسبت به برگزاری پلی آف لیگ برتر مصمم هستیم اما نه به هر قیمتی.

قارداشی در خصوص شرایط موردنظر فدراسیون برای برگزاری پلی آف لیگ برتر گفت: قرار بود دیدارهای پلی آف در تهران برگزار گردد اما به خاطر حاد بودن شرایط در پایتخت، محل مسابقات را به یکی از شهرستان هایی که شرایط دارد، تغییر می دهیم. برنامه هایی هم در خصوص تعداد نفرات تیم ها داریم و اینکه بازیکنان رزرو خود را کم نموده یا صفر نمایند و در صورت احتیاج بدون مربی و همراه باشند.

وی در این رابطه ادامه داد: برای پخش تلویزیونی اسپانسر گرفته ایم اما قاعدتا پخش تلویزیونی احتیاجمند حضور 35 - 30 نفر در سالنِ مسابقات است. می خواهیم قید این کار را هم بزنیم تا اینگونه هم به کاهش تماشاگر یاری کنیم اگرچه قاعدتا از طرف اسپانسر متحمل آسیب می شویم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: در صورتی که این شرایط مهیا گردد، پلی آف را برگزار می کنیم. از همین امروز آنالیز های لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم هرچه زودتر تکلیف این مرحله از رقابت ها را تعیین نموده و پرونده بازی ها را ببندیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1403

به "شرایط مدنظر فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری پلی آف لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مدنظر فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری پلی آف لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید