سیر تا پیاز پرونده جنجالی خواننده معروف، 20 زن شاکی آقای خوش صدا را رسوا کردند!

به گزارش تور گرجستان ارزان، 11 زن دیگر به شاکیان تجاوز های جنسی خواننده مشهور افزوده شد تا شمار شاکیان او به 20 نفر برسد.

سیر تا پیاز پرونده جنجالی خواننده معروف، 20 زن شاکی آقای خوش صدا را رسوا کردند!

به گزارش ، اُپرای دالاس به دلیل اتهامات وارده مبنی بر آزار و اذیت جنسی علیه پلاسیدو دومینگو سوپراستار اپرا، مهم ترین رویداد سال 2020 را لغو کرد.

بنابر مطلب منتشر شده در آسوشیتدپرس، 11 زن دیگر به شاکیان تجاوز های جنسی پلاسیدو دومینگو بزرگ ترین خواننده اُپرای دنیا افزوده شدند.

مسولین اُپرای دالاس اعلام نموده که به خاطر افزایش اتهام های تجاوز جنسی علیه این خواننده برنامه ای را که قرار بود در تاریخ یازدهم ماه مارس سال 2020 اجرا گردد را از تقویم رویدادهایشان حذف کردند.

11 زن ادعا های جدیدی راجع به اتهامات جنسی علیه دومینگو ارائه داده اند. آن ها به 9 زنی می پیوندند که در 13 آگوست به آسوشیتدپرس گفتند توسط این ستاره مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. این داستان اولیه باعث شد تا LA Opera (اُپرای دالاس) تحقیقی درباره دومینگو که از سال 2003 مدیرکل آن بوده را شروع کند.

شاکیان جدید کارکنان پشت صحنه LA Opera هستند که می گویند همه کارکنان از رفتار مطلع بودند و مجموعه مدیریت نیز به مدت یک دهه از آن مطلع بوده است. بعضی از کارمندان بخش طراحی لباس نیز می گویند همواره خوانندگان زن جوان از این مساله مطلع می ساختیم که زیاد به او نزدیک نشوند.

اُپرای متروپولیتن در نیویورک نیز اظهار داشت همچنان منتظر نتایج LA Opera و تصمیم گیری در خصوص آینده دومینگو را به بعد از این تحقیقات موکول می نماید. طبق برنامه قرار بود دومینگو از 25 سپتامبر در اُپرای متروپولیتن نیویورک اجرا کند.

سخنگوی دومینگو در بیانیه ای گفت که ادعا های جدید دارای تناقضاتی است، اما وی هیچ گونه توضیحی در این باره ارائه نکرد. این در حالیست که این سخنگو هنوز به ایمیل ارسالی از اُپرای دالاس مبنی بر لغو اجرای پلاسیدو دومینگو پاسخی نداده است.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 657

به "سیر تا پیاز پرونده جنجالی خواننده معروف، 20 زن شاکی آقای خوش صدا را رسوا کردند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیر تا پیاز پرونده جنجالی خواننده معروف، 20 زن شاکی آقای خوش صدا را رسوا کردند!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر تا پیاز پرونده جنجالی خواننده معروف، 20 زن شاکی آقای خوش صدا را رسوا کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید