سولسشایر: خوشحالم اما دست روی دست نمی گذارم، پس از 3 گل متوالی باید به بازیکنان اجازه بدهید از بازی لذت ببرند

به گزارش تور گرجستان ارزان، اولگنار سولسشایر از رجحان پرگل تیمش کاملا راضی و هیجان زده شده است.

سولسشایر: خوشحالم اما دست روی دست نمی گذارم، پس از 3 گل متوالی باید به بازیکنان اجازه بدهید از بازی لذت ببرند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر پس از فزونی پرگل تیمش در جام حذفی انگلیس مقابل ترانمر چاره ای غیر از تحسین تیم و بازیکنانش نداشت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: خیلی چیزها در خصوص زمین بد ترانمر گفته و نوشته شد. خوب بازی کردیم. نمی خواستیم رو به ارسال های بلند بیاوریم چون دنبال یک مسابقه این چنینی نبودیم. روی زمین بازی کردیم و گل های خوبی زدیم. ما فوتبالیست های خوبی داریم که در هر بازی، کل توان خود را به کار می گیرند.آن ها به خاطر صعود کردن از مرحله قبل روحیه داشتند و به یاری کرنرها و ضربات ایستگاهی، حرکاتی از کناره زمین انجام دادند اما وقتی در فاصله ای کم 3 گل می زنید، باید بشینید، از بازی لذت ببرید و اجازه بدهید بازیکنان هم از بازی لذت ببرند. این که کار در بین بازیکنان تیم تقسیم شد، مهم است. راشفورد را برای مدتی به همراه نداریم اما امروز هر 2 مهاجم ما گلزنی کردند و روحیه همه بالا رفت.

او در ادامه اضافه نمود: می توانید ببینید همه دنبال ناکامی ما بودنداما این مرا اذیت نمی کند. نباید از نظر احساسی فراز و نشیب داشته باشم. خوشحالم اما دست روی دست نمی گذارم. 2 بازی بزرگ در راه است.فقط باید اتحادمان را حفظ کنیم و سختکوش باشیم. موظفیم کوشش کنیم در بازی بعدی برنده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1010

به "سولسشایر: خوشحالم اما دست روی دست نمی گذارم، پس از 3 گل متوالی باید به بازیکنان اجازه بدهید از بازی لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: خوشحالم اما دست روی دست نمی گذارم، پس از 3 گل متوالی باید به بازیکنان اجازه بدهید از بازی لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید