سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازی با نساجی لغو نشود با کرونایی ها بازی می کنیم!

به گزارش تور گرجستان ارزان، این بیماری شوخی بردار نیست و جهانی است. از روز اول تیم ما اظهار داشت نمی خواهیم بازی کنیم اما اینکه حالا تصور می نمایند چون سوم هستیم نمی خواهیم ادامه دهیم درست نیست. سلامتی مهم است و خواهش می کنیم تمهیداتی اندیشیده گردد تا خانواده بازیکنان لطمه نبینند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازی با نساجی لغو نشود با کرونایی ها بازی می کنیم!

سرپرست تیم فولاد خوزستان در اظهار نظری عجیب می گوید بازی امشب لغو نگردد با بازیکنان کرونایی به میدان می فرایند.

به گزارش فارس، محمد علوی در مورد شرایط فولاد گفت: در حال حاضر 11 بازیکن و 5 عضو کادر فنی ما به کرونا مبتلا شده اند و به سازمان لیگ نامه داده ایم. 16 نفر بالای 30 درصد از اعضای تیم هستند و بازی باید لغو گردد.

علوی توضیح داد: هم اکنون در اردو هستیم اما نمی دانیم در مازندران چه کنیم. اگر بازی لغو نگردد ما هم رعایت نمی کنیم و بازیکنان کرونایی را وارد زمین می کنیم. باید بازی لغو گردد. برخی از بازیکنان کرونایی ما که در آزمایش اول به آنها شک داشتیم در اهواز قرنطینه شده اند اما چند نفر از آن ها کنارمان هستند.

سرپرست فولاد ادامه داد: این بیماری شوخی بردار نیست و جهانی است. از روز اول تیم ما اظهار داشت نمی خواهیم بازی کنیم اما اینکه حالا تصور می نمایند چون سوم هستیم نمی خواهیم ادامه دهیم درست نیست. سلامتی مهم است و خواهش می کنیم تمهیداتی اندیشیده گردد تا خانواده بازیکنان لطمه نبینند.

علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند نفر از کرونایی ها مقابل استقلال بازی کردند، گفت: تیم ما فیکس و ذخیره ندارد و با وجود غیبت های زیاد بازی اول را بردیم. فرقی نداشت که بازیکنان فیکس یا ذخیره مان مقابل استقلال بازی نموده اند.

سرپرست فولاد در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر در رادیو ورزش خاطر نشان کرد: در عرض چند روز 16 کرونایی پیدا نموده ایم. این بیماری شوخی بردار نیست و از مردم می خواهم از ماسک و دستکش استفاده نمایند. بیت سعید در هنگام ابتلا به این بیماری اصلا شرایط خوبی نداشت. فعلا هم تماسی درباره لغو بازیمان گرفته نشده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1408

به "سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازی با نساجی لغو نشود با کرونایی ها بازی می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازی با نساجی لغو نشود با کرونایی ها بازی می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید