سرنوشت عجیب مدافع جنجالی استقلال بالاخره به کجا رسید؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، محمد دانشگر که از تاریخ 21 اسفند ماه سال گذشته در اختیار باشگاه قرار گرفته همچنان در بلاتکلیفی محض بسر می برد.

سرنوشت عجیب مدافع جنجالی استقلال بالاخره به کجا رسید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر مدافع جنوبی تیم استقلال که در ملاقات برابر پیکان در چارچوب مسابقات جام حذفی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد هنوز بدون روشن شدن شرایطش در اختیار باشگاه است و از آینده اش بی اطلاع.

این بازیکن ظرف این مدت یکی دو بار کوشش کرد تا با عذرخواهی از کادر فنی شرایط بازگشت به تمرینات را برای خودش مهیا کند ولی فرهاد مجیدی هرگز راضی به این موضوع نشد. حتی فرشید اسماعیلی و یکی دو تن از نزدیکان این بازیکن هم برای وساطت پا پیش گذاشتند ولی مجیدی هرگز راضی به این بازگشت نشد.

محمد دانشگر این روزها در شرایط بلاتکلیفی بسر می برد و با توجه به شرایطی که تیم استقلال در خط دفاعی دارد ظاهرا کادر فنی نسبت به او احساس احتیاج هم نمی کند.

با توجه به صحبتهای بعضی مسئولان مانند نصراله عبداللهی یا حجت نظری در این باره که همه کارها برای اعزام این بازیکن به جده اجرا شده بوده از اردوی تیم استقلال خبر می رسد هنوز کورسوی امیدی برای بخگرددگی این مدافع جنجالی از سوی فرهاد مجیدی وجود دارد اما اینکه چه زمانی فرهاد راضی به این کار گردد تعیین نیست.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1900

به "سرنوشت عجیب مدافع جنجالی استقلال بالاخره به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب مدافع جنجالی استقلال بالاخره به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید