سردار رحیمی: پلیس 85 درصد جرائم فضای مجازی تهران را کشف نموده است ، کشف بیش از250 میلیارد تومان اموال قاچاق در امسال

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس پلیس تهران گفت: پیروز شدیم بیش از 250 میلیارد تومان اموال قاچاق را کشف کنیم که این کشفیات نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

سردار رحیمی: پلیس 85 درصد جرائم فضای مجازی تهران را کشف نموده است ، کشف بیش از250 میلیارد تومان اموال قاچاق در امسال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی در ستاد فرماندهی انتظامی تهران عظیم با بیان اینکه با اوباشی که در فضای مجازی تبلیغ اوباش گری می نمایند با قدرت برخورد می گردد، به اقدامات پلیس امنیت مالی تهران پرداخت و گفت: پلیس امنیت مالی تهران عظیم ورود جدی برای مقابله با مفسدان مالی داشته و پیروز شدیم بیش از 250 میلیارد تومان اموال قاچاق را کشف کنیم که این کشفیات نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت مالی در بخش فرار مالیاتی 52 هزار میلیارد را با تشکیل 50 پرونده رسیدگی نموده است، گفت: در حوزه مدیریت ترافیک با تمرکز در انضباط بخشی ترافیک و ساماندهی تردد وسایل نقلیه، اقدامات جهادی با رویکرد کاهش تصافدات دنبال کردیم و صرفاً در حوزه پلیس راه تهران عظیم با 48 درصد و در حوزه شهری با هشت درصد کاهش تلفات سوانح رانندگی روبه رو هستیم.

رئیس پلیس تهران توضیح داد: دشمن برای اخلال در امنیت بسیار سرمایه گذاری نموده و اطلاع دقیق در این زمینه داریم، اما امروز نیروی انتظامی در کنار شورای تامین و قوه قضائیه اقدامات خود را دنبال می نماید و اجازه نمی دهیم افرادی که درصدد برهم زدن امنیت هستند، محلی برای جولان داشته باشند.

با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است که فعالیت ها و اقداماتمان را در طول یک سال گذشته به عرض مردم برسانیم، اظهار کرد: برای برقراری امنیت، شبانه روزی کوشش می کنیم. در عین حال که یار و همراه بودیم قاطعانه با مخلان نظم برخورد کردیم و اجازه ندادیم این تعداد اندک نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال بالغ بر 5.5 میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیسی داشتیم و بالغ بر 2.7 میلیون از این تماس ها عملیاتی شد و هر سه ثانیه تقریباً یک تماس با پلیس 110 گرفته می شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در پلیس پیشگیری با اجرای پنج مرحله از طرح رعد، پیروز شدیم مبارزه جدی با سارقان، مالخران و خرده فروشان موادمخدر داشته باشیم، در حوزه پلیس امنیت نیز، در طول هفت ماهه سال 99 پیروز به کشف 392 قبضه کشف سلاح جنگی و انهدام 17 باند در این رابطه شدیم.

رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عظیم، به بحث بازپروری صحیح معتادان اشاره نمود و گفت: در طرح های ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر همزمان با خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر و معتادان متجاهر برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم اعلام کرد: در بخش جرائم جنایی با اقدات مناسب پلیس آگاهی، پیروز شدیم 24 درصد وقوع این جرائم را کاهش دهیم و با پیگیری پرونده های یک دهه قبل، پیروز شده تعدادی از جرایم سال های قبل را نیز کشف کنیم همچنین در نخست امسال میزان کشفیات جرائم 124 درصد افزایش داشته و در این مدت نزدیک 73 درصد جرائم به وقع پیوسته در حوزه سرقت را در تهران کشف کردیم.

وی اضافه کرد: پلیس فتا امروز با اقتدار در فضای مجازی، توانسته بالغ بر 85 درصد جرائم روی داده در فضای مجازی در حوزه تهران را کشف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1564

به "سردار رحیمی: پلیس 85 درصد جرائم فضای مجازی تهران را کشف نموده است ، کشف بیش از250 میلیارد تومان اموال قاچاق در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار رحیمی: پلیس 85 درصد جرائم فضای مجازی تهران را کشف نموده است ، کشف بیش از250 میلیارد تومان اموال قاچاق در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید