رد شائبه احتکار توسط ایران خودرو

به گزارش تور گرجستان ارزان، سید امید حسینی نژاد مدیر عامل سایت ایران خودرو مازندران (خزر) درپی انتشار تصاویر پارکینک این سایت فراوریی در بعضی از سایت ها و شبکه های اجتماعی گفت: روزانه 140 دستگاه خودرو در این سایت فراوریمی گردد و این آمار بیانگر اقدامات اجرا شده در راستای بهبود فرایند فراوری و تامین است.

رد شائبه احتکار توسط ایران خودرو

به گزارش ایکوپرس، وی اضافه کرد: در امسال قرار است 35 هزاردستگاه پارس تی. یو.5 و پارس سال در این سایت فراوری گردد.

حسینی نژاد بارد شائبه احتکار در این سایت فراوریی خاطر نشان کرد: دو هزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه با فناوری پیشرفته در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات این خودرو ها تکمیل و تحویل مشتریان می گردد. این در حالی است در همین بازه زمانی سال گذشته حدود 6 هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

وی با اشاره به این که از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 10 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است، خاطر نشان کرد: اگر محدودیت های ترافیکی در استان درزمان مسافرت های تابستانی نباشد، شاهد افزایش ارسال خودرو های فراوری این سایت به مشتریان خواهیم شد.

مدیرعامل ایران خودرو مازندران تاکید نمود: تا آماده شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا و همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی 10 تا 15 روز احتیاج است. این در حالی است که اگر خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی از خودرو در پارکینگ ها موجود هستند.

وی تاکید نمود: همه زیرساخت های فنی و مهندسی مورد احتیاج برای افزایش کمی و کیفی فراوری در این سایت فراهم شده و ارتقای کیفیت یکی از برنامه های مهم ایران خودرو مازندران است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1502

به "رد شائبه احتکار توسط ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد شائبه احتکار توسط ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید