دیدار ظریف با رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه، همکاری بلند مدت دو کشور محور گفتگو، عکس

به گزارش تور گرجستان ارزان، لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه که برای دیدار با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد، صبح امروز با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار ظریف با رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه، همکاری بلند مدت دو کشور محور گفتگو، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر محمدجواد ظریف در این دیدار روابط مجلسهای دو کشور و خصوصا تصریح دو مجلس بر سطح روابط راهبردی فیمابین را با اهمیت توصیف کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با توجه به سطح همکاریهای دوکشور در حوزه های مختلف، به روز رسانی سند همکاریهای بلند مدت دو کشور به سطح روابط راهبردی با توجه به همکاریهای در حال حاضر دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

آقای لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه نیز انجام این سفر در شرایط همه گیری کرونا را ناشی از سطح روابط و موضوعات مهم مطرح در بین دوکشور ذکر کرد.

در مصاحبهی دکتر ظریف و لئونید اسلوتسکی علاوه بر موضوعات دوجانبه خصوصا ابعاد اقتصادی همکاری ها ، دیدگاه های دو کشور در حوزه مسائل مربوط به برجام، تحولات سوریه ، عراق ، یمن و لیبی و همچنین همکاریهای دوکشور در سازو کارهای منطقه ای ، بین المللی و سازمان های مربوطه نیز مورد مصاحبه قرار گرفت.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1442

به "دیدار ظریف با رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه، همکاری بلند مدت دو کشور محور گفتگو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار ظریف با رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه، همکاری بلند مدت دو کشور محور گفتگو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید