دستگیری 8 دزد و 62 جاعل در شبانه روز گذشته

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن تشریح عملکرد 24 ساعت گذشته، از عزم پلیس برای کاهش زمان کشف جرم اطلاع داد.

دستگیری 8 دزد و 62 جاعل در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، با اشاره به هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا اظهار کرد: در تلاشیم ضمن کاهش زمان فاصله بین وقوع جرم تا کشف، کشف علمی جرایم را نیز افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می گردد، عملکرد 24 ساعته این پلیس را تشریح کرد.

کشف 1028 سرقت و دستگیری 163 دزد

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: به همت همکارانم در پلیس آگاهی سراسر کشور توانسته ایم در 24 ساعت گذشته، هزار و 28 فقره انواع سرقت (عادی) را کشف کنیم؛ از طرفی در این بازه زمانی 163 دزد تحت تعقیب را نیز دستگیر نموده ایم.

سردار قنبری با اشاره به کشف 3 فقره قتل در 24 ساعته گذشته، یادآور شد: دو فقره از قتل های اشاره شده از نوع پیچیده بود که با اقدامات فنی کارآگاهان کشف شد، البته طی این مدت، 12 نفر به اتهام قتل در این سه پرونده و سایر پرونده ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 2 آدم ربا

وی از دستگیری دو آدم ربا نیز طی بازه زمانی اشاره شده، اطلاع داد و اضافه کرد: در این مدت، 2 مورد آدم ربایی در 2 استان مختلف داشتیم که هر 2 مورد با انگیزه اختلافات اقتصادی و شخصی انجام شده بود، به هر حال ضمن رهایی گروگان، مجرمان اصلی دستگیر شدند.

دستگیری 8 دزد مسلح و 62 جاعل و کلاهبردار

سردار قنبری همچنین از کشف 5 فقره سرقت مسلحانه و دستگیری 8 دزد مسلح در 24 ساعت گذشته اطلاع داد و خاطر نشان کرد: طی این مدت 240 مورد جعل و کلاهبرداری کشف شده و در این میان 62 نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1618

به "دستگیری 8 دزد و 62 جاعل در شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 8 دزد و 62 جاعل در شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید