خبرنگاران مشاغل پرخطر در الیگودرز همچنان تعطیل هستند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: مشاغل پرخطر این شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تعطیل هستند.

خبرنگاران مشاغل پرخطر در الیگودرز همچنان تعطیل هستند

حمید کشکولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بسیاری از اصناف و کسبه در این شهرستان به خوبی اجرا شد و اگر در این مرحله دستورالعمل های بهداشتی رعایت نگردد و مردم بدون دغدغه در شهر تردد نمایند آثار آن چند روز دیگر مشخصشده و موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا می گردد.

به گفته وی از امروز شنبه 23 فروردین کسب و کارهای کم ریسک فعالیت خود را آغاز می نمایند ولی اصناق و کسب و کارهای پرخطر مثل مجتمع های تجاری ،بازارهای مسقف، استخرها، ورزشگاهها، تالارها، رستورانها، قهوه خانه ها همچنان تعطیل هستند.

وی در ادامه اضافه نمود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه صنوف و مراکز کسب و کار کم خطر می توانند طبق ضوابط و پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان فعالیت نمایند در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمپ خواهند شد.

کشکولی ضمن قدردانی از همراهی مردم در کاهش ترددهای غیر ضروری و تاکید بر استمرار اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بعنوان مهمترین راه چاره کنترل همه گیری بیماری کرونا،گفت:درصورت تمایل اصناف، آغاز به کار مشاغل(غیر پرخطر) مشروط به اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا از تاریخ 23 فروردین در طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان الیگودرز می باشد.

فرماندار الیگودرز گفت: کلیه مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، می بایست در سامانه salamat.gov.ir بمنظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلین، مشتریان و تایید تعهدنامه بصورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ثبت نام نمایند.

کشکولی گفت: فعالیت های صنفی که از بدو آغاز بحران بیماری کرونا بدلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها فعالیت های پرخطر اعلام و تعطیل شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1250

به "خبرنگاران مشاغل پرخطر در الیگودرز همچنان تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاغل پرخطر در الیگودرز همچنان تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید