مجرد امتیازآورترین بازیکن ایران در بازی با کانادا شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، در بازی با کانادا بیشتر از سایر شاگردان ایگور کولاکوویچ امتیاز گرفت.

مجرد امتیازآورترین بازیکن ایران در بازی با کانادا شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تیم ملی ایران امروز در سومین مسابقه خود در جام جهانی والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل کانادا پیروز شد. ایران با این پیروزی، به صورت موقت و پیش از برگزاری سایر مسابقات روز سوم، یک پله صعود کرد و در رده هشتم جدول رده بندی نهاده شد.

در این مسابقه علی اصغر مجرد 10 امتیاز با اسپک، 3 امتیاز با دفاع روی تور، 2 امتیاز با سرویس و در مجموع 15 امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن ایران بود. امیرحسین اسفندیار هم با 14 امتیاز در رده بعدی قرار داشت. اما مسعود غلامی دیگر مدافع میانی ایران، عملکرد درخشانی در حمله داشت و از 14 اسپک خود به 12 امتیاز رسید. غلامی در مجموع 14 امتیاز گرفت.

در سوی دیگر میدان، شارون ارنون اوانس 24 امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن زمین بود. این بازی عملکرد درخشانی در میدان ارائه کرد ولی نتوانست باعث پیروزی کانادا گردد.

آمار بازی ایران و کانادا

ایرانکانادا
56حمله55
6دفاع روی تور8
4سرویس4
29اشتباه حریف25
95امتیاز92
32توپ گیری24
38دریافت24
7پاس12
منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1163

به "مجرد امتیازآورترین بازیکن ایران در بازی با کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجرد امتیازآورترین بازیکن ایران در بازی با کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید