خبرنگاران اقدامات مقاومتی کشورهای اروپایی برای مقابله با کرونا

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران- خبرنگاران- تعدادی از کشورهای اروپایی با افزایش شیوع ویروس کرونا برای کاهش تاثیر این ویروس کشنده بر اقتصاد اقداماتی مقاومتی را شروع نموده اند.

خبرنگاران اقدامات مقاومتی کشورهای اروپایی برای مقابله با کرونا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش رویترز، مجلس جمهوری چک بسته اقدامات اضطراری دولت که شامل کاهش موقت مالیات برای کارگران خود اشتغالی است، تصویب نموده است.

در همین حال، فلورین سیتو وزیر دارایی رومانی اظهار داشت که دولت اقلیت این کشور به بانک ها امکان می دهد تا بازپرداخت وام ماهانه را برای چند ماه به تعویق بیاندازند.

در نروژ نیز، بانک مرکزی این کشور در اقدامی هماهنگ با بانک های مرکزی دانمارک و سوئد اظهار داشت که بانک ها وام با سررسید سه ماهه ارائه می دهند.

آغاز ارائه وام به بانک ها از روز چهارشنبه و با حداکثر حجم اختصاص پنج میلیارد دلار خواهد بود.

برونو لومر وزیر اقتصاد فرانسه می گوید بحران کرونا موجب بیکاری 730هزار کارگر در این کشور شده است.

وی اظهار کرد: برای محافظت از مشاغل در صورت افت موقت فعالیت های مالی اقدامی در نظر گرفته شده که تا زمان حاضر رقم آن افزون بر 2. 2میلیارد یورو بوده است.

وی از تامین 8. 5 میلیارد یورو برای جبران خسارات ناشی از بیکاری نسبی این تعداد کارگر خبر داده و گفته این رقم بیشتر خواهد شد.

لومر همچنین گفته، دولت فرانسه فهرستی از شرکت هایی را که ممکن است به دلیل شیوع کرونا به حمایت دولت از نظر تزریق سرمایه احتیاج داشته باشند تهیه نموده است.

او بدون فاش کردن نام شرکت ها خاطرنشان نموده که آن ها می توانند به حمایت دولت اعتماد نمایند.

همچنین به نوشته فایننشال پست، به دنبال شیوع کرونا در فرانسه بعضی از شرکت ها دچار افت شدید قیمت سهام خود شده اند که شرکت های رنو و هواپیمایی فرانسه در بین اینها چشمگیرترین افت را نشان می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1213

به "خبرنگاران اقدامات مقاومتی کشورهای اروپایی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقدامات مقاومتی کشورهای اروپایی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید