حزب سوچی به دنبال پیروزی در انتخابات میانمار

به گزارش تور گرجستان ارزان، انتخابات در میانمار امروز (یکشنبه) در حالی شروع شده که حزب متعلق به رهبر دوفاکتوی این کشور به شدت به دنبال حفظ صندلی خود است.

حزب سوچی به دنبال پیروزی در انتخابات میانمار

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیش از 90 حزب برای کسب کرسی های پارلمانی در میانمار رقابت می نمایند.

در حالیکه اپوزیسیون میانمار در تنش هستند، آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار همچنان محبوبترین سیاستمدار در این کشور به شمار می رود. اما دولتش به دلیل ناتوانی در رشد مالی که فقر گسترده در کشور را به همراه داشته و ناکامی در کاهش تنش ها در میان گروه های مختلف قومی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بیش از 37 میلیون تن واجد شرایط رای دادن هستند و پنج میلیون تن از آنها را رای دهندگان اول تشکیل می دهند. ترس از کرونا ویروس و اقدامات حفاظتی شاید در تعداد شرکت نمایندگان این انتخابات تاثیر بگذارد. همچنین کارزارهای انتخاباتی به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بعضی از نواحی میانمار محدود بوده است.

سوچی 75 ساله ماه گذشته میلادی در نایپیدائو، پایتخت رای خود را به صندوق انداخت و سایر شهروندان 60 سال به بالا نیز همین کار را کردند چون بر اثر شیوع ویروس کرونا این افراد مجبورند در خانه های خود بمانند.

حزب سوچی موسوم به لیگ ملی برای دموکراسی در سال 2015 با اختلاف زیادی از سایر احزاب پیروز شد و به بیش از 50 سال حکومت خونتا در میانمار خاتمه داد.

کمیسیون انتخابات میانمار اعلام نموده که نتایج را روز دوشنبه اعلام می نماید. اما برای جمع آوری همه آرا یک هفته زمان لازم دارد چون بعضی از آرا از مناطق دورافتاده جنگلی به دست آن می رسد.

این رای گیری را می توان یک همه پرسی برای رهبری سوچی دانست.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1598

به "حزب سوچی به دنبال پیروزی در انتخابات میانمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب سوچی به دنبال پیروزی در انتخابات میانمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید