جانسون: نمی گذاریم انگلیس تجزیه گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه گفت که باید در برابر درخواست ها برای تجزیه بریتانیا مقاومت گردد.

جانسون: نمی گذاریم انگلیس تجزیه گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه گفت که اکثریت اعضای مجلس خواهان مقاومت با درخواست ها برای تجزیه بریتانیا هستند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، این اظهارات جانسون در واکنش به درخواست نمایندگان ملی گرای اسکاتلند است که خواهان برگزاری یک همه پرسی استقلال دیگر هستند.

جانسون که در جمع اعضای مجلس صحبت می کرد، گفت: اغلب اعضای محترم در مجلس معتقدند که باید در برابر درخواست کسانی که خواهان تجزیه بریتانیا هستند مقاومت نموده و ما باید با احترام و مؤدبانه از این مشارکت و اتحاد دفاع کنیم.

این در حالی است که نیکولا استورجن وزیر اول اسکاتلند دو روز پیش در تازه ترین اظهار نظر درباره انتخابات اخیر در بریتانیا و پیروزی بوریس جانسون گفت که امتناع از برگزاری همه پرسی دوم استقلال، خاتمه کار نخواهد بود و اسکاتلند نمی تواند برخلاف خواست خود در بریتانیا زندانی باشد.

حزب ملی اسکاتلند به رهبری استورجن با 47 کرسی اغلب کرسی های متعلق به اسکاتلند در مجلس انگلیس را به خود اختصاص داد، اما حزب محافظه کار که مخالف برگزاری دومین همه پرسی استقلال است تنها 6 کرسی در مجلس دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 881

به "جانسون: نمی گذاریم انگلیس تجزیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: نمی گذاریم انگلیس تجزیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید