ثبت نام 6066 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس تا ظهر امروز، ثبت نام از داوطلبان خبرگان ازفردا شروع می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری از صبح فردا شروع می گردد، گفت: مجموع داوطلبینی که تا ظهر امروز برای انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند 6066 نفر بوده اند.

ثبت نام 6066 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس تا ظهر امروز، ثبت نام از داوطلبان خبرگان ازفردا شروع می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، مستقر در وزارت کشورسید اسماعیل موسوی سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز پنج شنبه (14 آذر) مجلس شورای اسلامی گفت: از صبح امروز 1165 نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد 1062 نفر مرد و 103 نفر زن هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ظهر امروز مجموع دواطلبانی که ثبت نام نموده اند 6066 نفر است که از این تعداد 669 نفر زن که معادل 11درصد و 5397 نفر مرد که معادل 89 درصد هستند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور کار ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری را نیز انجام می دهد

موسوی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری از صبح فردا شروع و تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام در شهر های تهران، شیراز، قم، بجنورد و مشهد و از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر انجام می گردد.

سخنگوی وزارت کشور در خاتمه خاطر نشان کرد متقاضیان ثبت نام در انتخابات دورپنجم خبرگان براساس ماده 3 قانون اساسی باید متعهد به دیانت و وثوق به شایستگی عقلانی از جمله موازین مورد احتیاج برای شرکت در این انتخابات است همچنین داشتن بینش سیاسی - اجتماعی وآشنایی با سیاست روز و نداشتن سوابق سوء سیاسی و اجتماعی باشند

وی ادامه داد : مرجع تشخیص این شرایط فقهای شورای نگهبان هستند و و کسانیکه رهبری صریحا و ضمنی فقاهت آنها را تایید نموده باشد احتیاجی به تایید این موضوع از طرف فقهای شورای نگهبان را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 892

به "ثبت نام 6066 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس تا ظهر امروز، ثبت نام از داوطلبان خبرگان ازفردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 6066 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس تا ظهر امروز، ثبت نام از داوطلبان خبرگان ازفردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید