تلفات کرونا در کانادا به بیش از 5 هزار نفر رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، آژانس بهداشت عمومی کانادا از افزایش تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است.

تلفات کرونا در کانادا به بیش از 5 هزار نفر رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آژانس بهداشت عمومی کانادا بیان کرد: تلفات ویروس کرونا در روز سه شنبه با 2.9 درصد افزایش نسبت به روز قبل به بیش از 5049 نفر رسیده است. این رقم در روز دوشنبه به 4906 نفر رسیده بود.

این یکی از پایین ترین افزایش های روزانه تلفات ویروس کرونا در کانادا بوده است. کانادا یازدهمین کشوری است که آمار تلفات ویروس کرونا در آن بالای 5 هزار نفر بوده است.

خانه های سالمندان در اونتاریو و کبک دو استان پرجمعیت کانادا با بیشترین آسیب و تلفات از ویروس کرونا روبرو شده اند. پایین بودن کیفیت خدمات رسانی در این مراکز عامل اصلی مرگ و میر بالای سالمندان بوده است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در این باره گفت: تراژدی های غم انگیزی را در خانه های سالمندان و مراکزی که به صورت بلندمدت از بیماران و سالمندان نگهداری می نمایند، مشاهده نموده ایم، بسیاری از این مراکز با کمبود نیرو روبرو هستند و دستمزد بسیار پایینی به کارکنان آن پرداخت می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: این مراکز با چالش های جدی روبرو هستند و طی ماه های آینده دولت فدرال برای یاری رسانی به این مراکز اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1246

به "تلفات کرونا در کانادا به بیش از 5 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تلفات کرونا در کانادا به بیش از 5 هزار نفر رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در کانادا به بیش از 5 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید