ترامپ خشم خود را از نتایج انتخابات کنگره بر سر خبرنگار سی.ان.ان خالی کرد!

به گزارش تور گرجستان ارزان، ترامپ که از شکست جمهوری خواستار در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا بسیار عصبانی بود، در نشست خبری کاخ سفید به خبرنگار سی.ان.ان توهین کرد.

ترامپ خشم خود را از نتایج انتخابات کنگره بر سر خبرنگار سی.ان.ان خالی کرد!

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (چهارشنبه) پس از معین شدن نتایج انتخابات کنگره در یک نشست خبری در کاخ سفید شرکت کرد.

ترامپ که از شکست جمهوری خواستار در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا به شدت عصبانی بود، پرسش های خبرنگاران را تاب نیاورد و عصبانیت خود را بر سر آنها خالی کرد.

رئیس جمهور آمریکا که در این نشست خبری یک جا بند نمی شد و از فرط عصبانیت مدام قدم می زد، پس از چندین بار طفره رفتن از پاسخ دادن به سؤال جیم آکوستا، گزارشگر شبکه تلویزیونی سی.ان.ان، درباره سیاست مهاجرتی دولت آمریکا و همچنین ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور، در نهایت نتوانست خشم خود را کنترل کند و آشکارا به او توهین کرد.

ترامپ خطاب به خبرنگار سی.ان.ان گفت: سی.ان.ان باید از اینکه خبرنگار بی ادب و وحشتناکی مثل تو دارد، شرمسار باشد. تو نباید برای سی.ان.ان کار کنی. او سپس از این خبرنگار خواست میکروفون خودش را زمین بگذارد و دیگر از او سؤال نپرسد. این در حالی است که یکی از کارکنان کاخ سفید سعی کرد میکروفون را از دست آکوستا بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا که به شدت خشمگین بود، در برابر چند خبرنگار دیگر هم لحن بسیار بدی به کار برد و حتی به یکی از آنها با عصبانیت گفت: بنشین! به تو می گویم بنشین. تو را صدا نزدم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 303

به "ترامپ خشم خود را از نتایج انتخابات کنگره بر سر خبرنگار سی.ان.ان خالی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خشم خود را از نتایج انتخابات کنگره بر سر خبرنگار سی.ان.ان خالی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید