بهره کشی نامزد دموکرات آمریکا از زندانیان برای رقابتهای انتخاباتی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وبگاه خبری اینترسپت در گزارشی اعلام نمود که کمپین انتخاباتی مایکل بلومبرگ برای برقراری تماسهای تبلیغاتی با یک مرکز مخابراتی مستقر در ایالت نیوجرسی به نام پروکام قراردادی منعقد کرد.

بهره کشی نامزد دموکرات آمریکا از زندانیان برای رقابتهای انتخاباتی

گفته می گردد که این مرکز مخابراتی مراکزی را در دو ایالت نیوجرسی و اوکلاهاما اداره می نماید.

اینترسپت در جریان تحقیقات خود دریافت که دو مرکز مخابراتی در ایالت اوکلاهاما جهت برقراری تماسهای تلفنی تبلیغاتی برای کمپین انتخاباتی بلومبرگ از دست کم دو زندان ایالتی و زندانیان مستقر در این زندانها استفاده نموده است.

یک منبع مطلع که خواست نامش فاش نگردد، به اینترسپت گفت که زندانیان در یک مرکز اصلاح و تأدیب در ایالت اوکلاهاما ملزم شدند تا از طرف کمپین انتخاباتی بلومبرگ با ساکنان ایالت کالیفرنیا تماس تلفنی برقرار نمایند.

از زندانیان خواسته شده بود تا در تماس تلفنی خود به شهروندان اعلام نمایند که کمپین انتخاباتی بلومبرگ هزینه این تماسها را پرداخت می نماید؛ با این حال، این زندانیان هرگز اعلام نکردند که از داخل زندان با افراد تماس می گیرند.

جولی وود سخنگوی بلومبرگ در رایانامه ای که برای اینترسپت ارسال کرد، این ادعاها را تأیید نمود و اعلام نمود که هیچکدام از کارکنان کمپین انتخاباتی بلومبرگ از اقدامات این مرکز مخابراتی طرف قراداد اطلاع نداشتند.

بلومبرگ که پیشتر در سمت شهردار شهر نیویورک فعالیت نموده است، روز سه شنبه با صدور بیانیه ای خبر انعقاد قرارداد با این مرکز مخابراتی را تأیید و خاطرنشان کرد که کمپین انتخاباتی او قرارداد خود با مرکز مخابراتی پروکام را فسخ نموده است.

به گفته الکس فریدمن سردبیر نشریه اخبار حقوقی زندان و یکی از حامیان حقوق زندانیان، استفاده از نیروی کار زندانی را نوعی بهره کشی مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 959

به "بهره کشی نامزد دموکرات آمریکا از زندانیان برای رقابتهای انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره کشی نامزد دموکرات آمریکا از زندانیان برای رقابتهای انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید