آنالیز و تصویب بودجه سال 1400 و تراز اقتصادی سال 97و 98 اتاق اصناف ایران

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - خزانه دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت آنالیز بودجه سال1400 و تراز اقتصادی سال 97و 98 اتاق اصناف ایران با رای نمایندگان اتاق اصناف ایران در ششمین اجلاس هفتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با اکثریت آرا به تصویب رسید.

آنالیز و تصویب بودجه سال 1400 و تراز اقتصادی سال 97و 98 اتاق اصناف ایران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران محمود بنانژاد در ششمین اجلاس هفتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران که به صورت ویدیو کنفراس با حضور نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شده بود، گفت: در بودجه سال 1400 اتاق اصناف ایران بحث افزایش درآمدها را داشتیم که باید گفت بودجه سال 1400 بر اساس عملکرد 9 ماهه سال 99 که موجود است نوشته شده که آن را به 12 ماهه تعمیم دادیم نه بر اساس پیش بینی بودجه سال 99 و در بخش درآمدها 28 درصد افزایش و در بخش هزینه ها در مجموع 30 درصد افزایش داشته اند.

بنانژاد در مورد آنالیز تراز اقتصادی سال 97 اتاق اصناف ایران نیز گفت: تراز اقتصادی سال 97 اتاق اصناف ایران با معرفی حسابرس رسمی از سوی دبیرخانه هیات عالی نظارت آنالیز شد و گزارش های آن آماده و ارائه شده است و با تغییراتی که در سیستم حسابرسی و اقتصادی اتاق اصناف ایران ایجاد شد تراز اقتصادی سال 97 اتاق اصناف ایران مورد تایید نهاده شد.

وی با بیان اینکه تراز اقتصادی سال 98 اتاق اصناف ایران با معرفی حسابرس رسمی دبیرخانه هیات عالی نظارت آنالیز شده است، افزود: مسئله ای که در تراز اقتصادی سال98 اتاق اصناف ایران وجود داشت بحث عدم اجرای تعهد اتاق های اصناف کشور در پرداخت 3 درصد حق عضویت ها بود که به صورت مشروط اعمال نظر شد، و البته میدانیم اتاق های اصناف کشور در مضیقه هستند، و تشکل ها، اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور مسائل اقتصادی دارند و به خصوص در بحث تامین بودجه بازرسی و نظارت که با مسائل عدیده روبه رو هستند.

خزانه دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در ادامه جلسه گفت: در بحث طرح تسهیم وجوه موفقیت های خوبی در زمینه صدور و تمدید پروانه های کسب حاصل شد اما در مورد واریز حق عضویت ها هنوز ایراداتی در زیرساخت سامانه ایرانیان اصناف وجود دارد که باید مرتفع گردد .

بنانژاد توضیح داد: در طی چندسال گذشته هیچ دریافتی تحت عنوان تبصره 7 ماده 72 وصول نشده بود که با کوشش های اجرا شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در اردیبهشت ماه سال جاری توانستیم حدود 2 میلیارد تومان وصول کنیم که بعد از کسر 10درصد قانونی هزینه اتاق اصناف ایران، بین اتاق های اصناف کشور تقسیم شد هر چند این مبلغ عدد بالایی نیست اما کوشش های هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برای دریافت حقوق اصناف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در جهت اصلاح امور اقتصادی و حسابداری اتاق اصناف ایران قدم های درستی را برداشتیم، تاکید نمود: از ابتدای آغاز فعالیت در اتاق اصناف ایران به عنوان خزانه دار فعالیت داشتم و با آنالیز اجاقتصادی که در تمامی حساب های اتاق اصناف ایران ودیگرحساب ها مانند حساب کمیسیون های املاک، طلاو جواهر و مسکن و .. صورت گرفت، اولین کاری که انجام شد تجمیع حساب ها و اصلاح سیستم اقتصادی و حسابداری اتاق اصناف ایران بود تا دیگر به لحاظ قانونی مسئله ای نداشته باشند .

خزانه دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: حساب معروف به حساب مشترک اتاق اصناف ایران به لحاظ ورودی ها، هزینه ها و عملکردها با تایید مرکز امور اصناف می باشد و هیچ عددی چه ورودی یا خروجی حساب به هیج وجه بدون نظر مرکز اصناف انجام نمی گردد و تنها بحث حسابداری در اتاق اصناف ایران صورت می گیرد و مابقی نظارت ها روی حساب مشترک توسط خود مرکز اصناف می باشد و ترازهای اقتصادی هرسال با هماهنگی مرکز اصناف است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1794

به "آنالیز و تصویب بودجه سال 1400 و تراز اقتصادی سال 97و 98 اتاق اصناف ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و تصویب بودجه سال 1400 و تراز اقتصادی سال 97و 98 اتاق اصناف ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید