برایان هوک: تحریم های آمریکا علیه ایران افزایش خواهد یافت

به گزارش تور گرجستان ارزان، مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا گفت تحریم های یکجانبه واشنگتن علیه ایران در سال آینده میلادی افزایش خواهد یافت.

برایان هوک: تحریم های آمریکا علیه ایران افزایش خواهد یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برایان هوک مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری از تشدید تحریم ها علیه ایران سخن گفت.

برایان هوک در این نشست خبری با اعلام اینکه دولت متبوعش قصد دارد در سال آینده میلادی بر شدت تحریم های خود علیه ایران بیفزاید، مدعی شد: اقتصاد ایران بر اثر تحریم های ما ضعیف شده و با افزایش تحریم ها در سال 2020 ضعیف تر هم خواهد شد. نرخ رشد اقتصادی ایران در حال حاضر منفی 10، 11، 12 درصد یا چیزی در این حدود است.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در حالی ایران را به افزایش تحریم ها تهدید می کند که بنا بر اذعان کارشناسان آمریکایی و نهادهای بین المللی، اثر تحریم های آمریکا بر اقتصاد ایران تخلیه شده و آمریکا ابزار تحریمی بیشتری برای اعمال فشار بر اقتصاد ایران در اختیار ندارد.

بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در گزارش های اخیر خود پیش بینی کرده اند که با توجه به تخلیه اثر تحریم ها، اقتصاد ایران در سال 2020 به ثبات نسبی برسد و در سال 2021 نیز رشد مثبت را تجربه کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 981

به "برایان هوک: تحریم های آمریکا علیه ایران افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایان هوک: تحریم های آمریکا علیه ایران افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید