بازگشت پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی برای قهرمانی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر این بار مقابل پیکان به امتیاز 27 رسید تا با یک بازی کمتر نسبت به سپاهانِ 28 امتیازی، در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

بازگشت پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی برای قهرمانی

سرخپوشان پایتخت که پس از هفته ها ناکامی در کسب سه امتیاز در هر بازی، بردهای متوالی کسب می کنند در ثانیه های خاتمهی بازی با پیکان با حمله خطرناک حریف خود روبرو شدند و سید جلال حسینی در آستانه ورود توپ به دروازه پرسپولیس مانع از گل خوردن حامد لک شد.

کاپیتان اول پرسپولیس که در دو بازی قبلی هم با گل های سه امتیازی خود توانست سه امتیاز دیدار با تراکتور تبریز و مس رفسنجان را برای سرخپوشان ثبت کند این بار مانع از گل خوردن تیمش شد تا بار دیگر نقش مهمی در صعود پرسپولیس در جدول داشته باشد. بردی که با پاس گل امید عالیشاه کاپیتان دوم این تیم و گلزنی احمد نورالهی کاپیتان سوم پرسپولیس مقابل پیکان رقم خورد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که همچنان با فقر گلزنی مهاجمان تیمش دست و پنجه نرم می کند با تکیه بر توان فنی بازیکنان باتجربه خود که بازوبند کاپیتانی این تیم را به تناوب بر بازو بسته اند به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگشته است تا بتواند از چهار قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر دفاع کرده و این تیم را به رکوردی جدید در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران نزدیک کند.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین بازی نیم فصل رقابت های بیستمین دوره لیگ برتر را ساعت 15:40 جمعه هفته جاری مقابل گل گهر سیرجان برگزار می کند. این تیم در صورت کسب امتیاز در این دیدار به قهرمانی نیم فصل می رسد تا بار دیگر خود برای رقیبان خود خط و نشان محکمی در جهت قهرمانی خاتمه فصل بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1799

به "بازگشت پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید