بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، هیچ محوری مسدود نیست

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بارش باران در محورهای مواصلاتی اطلاع داد و گفت: رانندگان از ترددهای غیرضرور خودداری نمایند.

بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، هیچ محوری مسدود نیست

شهرام ندیمی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بیشتر محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است، اظهار کرد: هیچ کدام از محورهای مواصلاتی در استان مسدود نیست و تردد در این محورها روان است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تردد در گردنه های کوهستانی در حال حاضر امکانپذیر است، اضافه نمود: هم استانی ها برای اطلاع از شرایط راه ها قبل از سفر با سامانه 141 تماس بگیرند.

وی در مورد مسدود بودن جاده ارتباطی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ، شرح داد: جاده ارتباطی این دهستان قبل از شروع بارش های چند روز گذشته به علت بارش های سنگین برف مسدود بوده و در حال حاضر امکان بازگشایی این محور وجود ندارد.

ندیمی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی خودداری نمایند و یا در صورت لزوم با سرعت مطمئنه حرکت و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1249

به "بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، هیچ محوری مسدود نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، هیچ محوری مسدود نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید