انتخابات یونان آغاز دورانی تازه در اروپاست

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: معاون رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان اروپا را در معرض خطر بحران اجتماعی و انتخابات یونان را شروعی دورانی تازه در این اتحادیه ارزیابی نموده و طرح ریاضت مالی را شکست خورده دانست.

انتخابات یونان آغاز دورانی تازه در اروپاست

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تورستن شفر گومبل معاون رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان در مصاحبه با روزنامه دی ولت انتخابات در آتن را به عنوان آغاز یک دوران جدید ارزیابی نموده و روینمودهای ریاضت مالی را شکست خورده دانست.

وی درباره تشکیل ائتلاف بین حزب چپ گرای آلکسی تسیپراس با پوپولیست های راست گرا در یونان ابراز تاسف نموده و در عین حال گفت: اما ما باید یک نتیجه انتخابات دموکراتیک را بپذیریم. همچنین نخست وزیر جدید یونان باید این انتظار را داشته باشد که ما درست و شایسته و نه با اعمال محدودیت با او برخورد کنیم .

این سیاستمدار بلند پایه آلمانی در ادامه نتیجه انتخابات یونان را سرانجام سیاست های ریاضتی صرف در اتحادیه اروپا دانست و گفت: نیازی نیست در این باره تعجب کنیم. سیاست های ریاضتی افراطی کارد را به استخوان انسان های معمولی رسانده بود.

وی در ادامه با توجه به افزایش مرگ و میر بچه ها در بیمارستان های یونان سیاست های ریاضتی صرف را اساسا غلط دانسته و گفت: ما باید حالا رشد و اشتغال را در اروپا تضمین کنیم.

شفر گومبل در ادامه این مصاحبه تمام بحث ها درباره خروج احتمالی یونان از منطقه یورو و بعضی اظهار نظرها در این باره از اتحادیه احزاب متحد مسیحی آلمان را بی فایده دانسته و گفت: من بر این باور نیستم که خروج یونان از منطقه یورو اتفاق بیافتد. نخست وزیر جدید یونان هم خواستار این مسئله نیست.

این سیاستمدار آلمانی با تاکید بر لزوم مصاحبه بین اتحادیه اروپا و دولت آتن برای حل همه مسائل، در بخش دیگری از این مصاحبه اروپا را در معرض خطر بحران اجتماعی ارزیابی نموده و گفت: در یونان شصت درصد همه جوانان زیر 25 سال و در ایتالیا و اسپانیا پنجاه درصد بیکار هستند. بنابراین ما باید دوباره یک چشم انداز برای آینده را در بین جوانان ایجاد کنیم وگرنه آشوب ها تشدید می گردد. امروز فراکسیون های ضد اروپایی در مجلس اروپا به شکل بی سابقه ای گسترش پیدا نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 593

به "انتخابات یونان آغاز دورانی تازه در اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات یونان آغاز دورانی تازه در اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید