افزایش بودجه ترمیم بناهای شهرداری، 3فرهنگسرا درشهرقدس احداث می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، بنفشه رفیعی عصر شنبه در نشست کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس که با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قدس برگزار گردید، طی سخنانی گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است که نقش آن ترویج و تشویق شهروندان برای توجه به جنبه های فرهنگ، هنر و ورزش در جامعه شهرنشینی است.

افزایش بودجه ترمیم بناهای شهرداری، 3فرهنگسرا درشهرقدس احداث می گردد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس تاکید نمود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با کارگیری نیروی انسانی مجرب و کاردان و اساتید اهل فن بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی مراکز سالم در امر فرهنگ، هنر و ورزش را در شهر قدس به وجود آورد.

وی اضافه نمود: احداث فرهنگسراهای جدید و نوسازی فرهنگسراهای موجود از جمله اقداماتی است که در جهت بهبود وضعیت موجود در حال اجرا است.

رفیعی گفت: یکی دیگر از مسایلی که در فرهنگسراها وجود دارد، حجم کار زیاد مربیان با دستمزد اندک است که همین حقوق اندک با تاخیر پرداخت می گردد که این موضوع موجب نارضایتی مربیان خانه های فرهنگ و فرهنگسراها گردیده است و باعث ایجاد یاس کاری در آنها می گردد.

وی ادامه داد: رضایت کاری یک مربی باعث می گردد در انجام وظیفه خود بیشتر کوشش نماید و هر آنچه در توان دارد جهت رضایت هنر آموزان و خانواده های آنها انجام دهد. بنابراین توجه به این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس در سرانجام مژده افتتاح فرهنگسرای اندیشه داد و گفت: 3 فرهنگسرا در دست احداث (شهرک عزیزی، جواد آباد و استقلال) به زودی به جرگه فرهنگسرای فعال شهری خواهند پیوست.

رفیعی همچنین از تصویب افزایش اعتبار ردیف بودجه ترمیم بناهای متعلق به شهرداری جهت بازسازی فرهنگسراها در جلسه رسمی این هفته اطلاع داد و گفت: کمیسیون فرهنگی با قدرت از خدمات ارائه گردیده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی حمایت می نماید تا مطالبات مردم در این زمینه در حد قابل قبولی محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 172

به "افزایش بودجه ترمیم بناهای شهرداری، 3فرهنگسرا درشهرقدس احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بودجه ترمیم بناهای شهرداری، 3فرهنگسرا درشهرقدس احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید