اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم

به گزارش تور گرجستان ارزان، جیان پیرو ونتورا اعتراف می نماید پذیرش شغل راهنمایی ایتالیا را در سال 2016 اشتباه بوده است.

اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جیان پیرو ونتورا از ژوئن 2016 تا در 2017 روی نیمکت ایتالیا بود و تنها چند روز پس از آنکه ایتالیا در ملاقات پلی آف مغلوب سوئد شده و نتوانست به جام جهانی 2018 راه یابد، اخراج شد. ونتورای 72 ساله در حال حاضر بیکار بوده و در ماه آگوست از باشگاه سالرنیتانا اخراج شد. ونتورا 17 بازی راهنمایی ایتالیا را بر عهده داشت و در این مدت 10 پیروزی، چهار تساوی و سه شکست رقم خورد.

جیان پیرو ونتورا گفت: اولین اشتباه عظیم من پذیرفتن این شغل و دومین اشتباه عدم جدایی پیش از موعد بود. فضای خصمانه ای وجود داشت و همه چیز موید شکست ما بود. من به خاطر ایتالیا باید زودتر جدا می شدم. هنوز دو سال از قراردادم با تورینو باقی مانده بود که پیشنهاد راهنمایی تیم ملی رسید و مارچلو لیپی به من گفت به عنوان سرمربی آتزوری انتخاب شده ام.

من مدت ها در خصوص این پیشنهاد فکر کردم. همه به من توصیه کردند که این پیشنهاد را بپذیرم، زیرا این شغل می تواند خامه روی کیک در انتها دوران کاری من باشد. البته فقط کادر و همکاران من بودند که پیشنهاد دادند خیلی دقیق در این سمت فکر کنم. در نهایت این پیشنهاد را پذیرفه و کاپیتان کشتی شدم که این یک اشتباه وحشتناک بود. وقتی نخست وزیر وقت، ماتئو رنزی علنا مدعی شد باید مربی دیگری در راس کار باشد دیگر متوجه شدم که مواضع یکسانی نداریم و اوضاع مساعد نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1547

به "اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید