استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، پرونده فصل گذشته مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز به دلیل شیوع و گستردگی ویروس کرونا بدون برگزاری دیدارهای پلی آف بسته شد.

استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99

به فاصله یک ماه از این تصمیم فدراسیون تنیس روی میز که با معرفی پتروشیمی به عنوان تیم قهرمان همراه بود، برنامه ریزی برای برگزاری فصل جدید مسابقات باشگاهی در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته است. اجرای این برنامه با ارسال دعوت نامه برای تیم های باشگاهی و مشخص زمان نشست هماهنگی آغاز شده است.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: با وجودیکه شرایط کرونا قابل پیش بینی نیست، برای برگزاری لیگ برتر در امسال آغاز به کار نموده ایم تا بتوانیم بر اساس شرایط این رقابت ها را در برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: 3 شهریورماه به عنوان زمان برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر مشخص شده است. این نشست با حضور مسئولان فدراسیو ها و نمایندگان تیم های متقاضی برگزار می گردد تا در آن در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات - با لحاظ کردن کرونا- تصمیم گیری گردد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: زمان برگزاری این نشست امروز یکشنبه طی مکاتبه با تیم های باشگاهی به آنها اعلام می گردد. بر اساس همین مکاتبه، تیم ها تا پیش از زمان برگزاری نشست سوم شهریور ماه فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر به فدراسیون اعلام نمایند. در واقع نماینده آن دسته از تیم هایی در نشست پیش رو حضور خواهند داشت که متقاضی شرکت در لیگ 99 باشند و این موضوع را به صورت رسمی اطلاع داده باشند.

حسنی تاکید نمود: در خصوص چگونگی برگزاری رقابت ها هیچ فرضیه و پیش بینی قطعی نداریم چون در این زمینه کرونا مشخص خواهد بود. اگر تا زمان آغاز لیگ شرایط عادی شده بود که احتمالا طبق سنوات قبل لیگ را برگزار خواهیم کرد در غیر این صورت باید برای برگزاری لیگ به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز همچنین در خصوص تیم ملی که طبق اعلام فدراسیون دنیای رقابت های قهرمانی دنیا در اسفندماه را پیش رو دارد، گفت: برای آغاز اردوها و تمرینات تیم ملی باید از دستورالعمل های وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تبعیت کنیم. تا به امروز هیچ مجوزی برای آغاز تمرینات نگرفته ایم بنابراین فعلا برنامه ای نداریم.

حسنی تاکید نمود: فدراسیون دنیای تنیس روی میز به غیر از مسابقات قهرمانی دنیا در خصوص هیچ رویداد دیگری برنامه مصوب ندارد. با توجه به شرایط فعلی و گستردگی کرونا در دنیا، بعید هم به نظر می رسد که در امسال میلادی شاهد برگزاری رویداد بین المللی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1453

به "استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید