ارتش روسیه برای مهار کرونا به ایتالیا یاری می نماید

به گزارش تور گرجستان ارزان، وزارت دفاع روسیه از یاری رسانی ارتش این کشور به ایتالیا برای مهار کرونا و ارسال انواع اقلام دارو و خودروهای ضد عفونی کننده به این کشور اطلاع داد.

ارتش روسیه برای مهار کرونا به ایتالیا یاری می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ارتش روسیه اظهار داشت که میخواهد در زمینه مهار ویروس کرونا به ایتالیا یاری کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز وزارت دفاع روسیه یکشنبه صبح اظهار داشت به دنبال تماس تلفنی رئیس جمهور این کشور با نخست وزیر ایتالیا، ارتش روسیه یاری های خود را به این کشور ارسال می نماید.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه با جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا تلفنی گفت و گو کرد. پوتین در این تماس پیشنهاد ارسال یاری به ایتالیای بحران زده از ویروس کرونای جدید را بیان کرد.

به نوشته رویترز، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که هواپیماهای نظامی این کشور دارو، خودروهای ضد عفونی نماینده و تجهیزات دیگر پزشکی را از امروزبه این کشور ارسال می نمایند.

کشورهای جهان همچنان درگیر بیماری کووید 19 هستند. این بیماری به شدت در قاره اروپا در حال پیشروی و گسترش است.

ایتالیا هم که طی چند روز گذشته آمار بیشتری از ابتلا به کووید 19 ارائه می کرد، روز شنبه اظهار داشت که ظرف یک روز گذشته، 793 به این بیماری دچار شده اند و تا به امروز 4825 نیز فوت نموده اند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1199

به "ارتش روسیه برای مهار کرونا به ایتالیا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش روسیه برای مهار کرونا به ایتالیا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید