آغاز تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا(س) ، مهلت مراجعه تا 18 تیرماه

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: دانشجویان ساکن خوابگاه برای تخلیه وسایل شخصی خود می توانند تا 18 تیرماه مراجعه کنند.

آغاز تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا(س) ، مهلت مراجعه تا 18 تیرماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه ای گفت: با توجه به ضرورت آماده سازی خوابگاه های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید و انجام امور تاسیساتی و اقدامات عمرانی در تابستان، از کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد ساکن در خوابگاه های دانشجویی به استثنای دانشجویان واجد شرایط ذیل که تاییدیه آموزشی برای اسکان در خوابگاه دارند، درخواست می شود تا 18 تیرماه به خوابگاه فرزانگان مراجعه و نسبت به تحویل وسایل و تخلیه اتاق خود اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان صرفاً می توانند همه روزه از ساعت 30:7 تا 30:14 برای جمع آوری وسایل و تخلیه اتاق در خوابگاه مراجعه نمایند. به دلیل حفظ سلامتی در شرایط پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، امکان حضور دانشجویان در خوابگاه پس از ساعت 14:30 و یا اقامت آنان در خوابگاه فراهم نمی باشد.

دانشجویان واجد شرایط اسکان در خوابگاه با تاییدیه آموزشی و سلامت 1-دانشجویان مقطع دکتری که دارای واحد رساله هستند.2-دانشجویان مقطع دکتری که امتحان جامع دارند (با توجه به تاریخ آزمون اسکان به مدت یک هفته) 3-دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دارای واحد پایان نامه هستند و قطعاً تا پایان تابستان ازپایان نامه خود دفاع می نمایند مشروط بر اعلام تاریخ قطعی دفاع از طرف دانشکده در سامانه گلستان.4-دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده های فیزیک-شیمی، علوم زیستی و فنی-مهندسی که واحد آزمایشگاهی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1377

به "آغاز تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا(س) ، مهلت مراجعه تا 18 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا(س) ، مهلت مراجعه تا 18 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید