اهالی از معرفی این محله خجالت می کشند! ، آیا شادآباد تهران با اجرای طرح هفتگی بازپیرایی نجات می یابد؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، دلشان نمی خواهد به کسی بگویند که در این محله زندگی می نمایند؛ نه اینکه به محله شان علاقه ندارند و خوششان نمی آید، نه، نقل این حرف ها نیست. بعضی مسائل بر زندگی ساکنان چنان سایه انداخته که اندازه رضایت مردم نیز پایین آمده است؛ مسائلی که شاید در نگاه اول کم اهمیت به نظر برسند اما ...

اهالی از معرفی این محله خجالت می کشند! ، آیا شادآباد تهران با اجرای طرح هفتگی بازپیرایی نجات می یابد؟

خبرنگاران - مریم قاسمی :یکی از شهروندان محله شادآباد منطقه 18 تهران در این باره می گوید:لایروبی و شست و شوی جوی ها و کانال های روبسته و روباز و بعلاوه بازسازی و نوسازی آسفالت خیابان ها از همه مهمتر است. درحالی که یک رسیدگی ساده مثل آسفالت یا نظافت و لایروبی نهرها می تواند باعث دلگرمی و امید اهالی گردد. با اجرای این قبیل کارها محله دلپذیرتر و زیبایی بصری آن را بیشتر می نماید، درصورتی که آسفالت نامناسب، جوی های کثیف و آلوده و یا برچسب های تبلیغاتی که بر در و دیوار شهر دیده می گردد، آنقدر روی محیط اطراف تأثیر منفی می گذارد که دلمان نمی خواهد به کسی بگوییم در این محله ساکن هستیم.

برای حفظ و نگهداری از زیست شهری و بعلاوه جلب رضایتمندی شهروندان، طرح بازپیرایی سیمای بصری هر هفته روزهای پنجشنبه و آدینه اجرا می گردد. محسن امیری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه18 با بیان این مطلب اضافه کرد: در این طرح نظافت و رفت و روب معابر، شست وشوی جداول، کف تراشی مخازن، لایروبی نهرها و کانال های روبسته و باز، امحای برچسب و پوسترکنی، تسطیح و آسفالت اراضی بایر، پاکسازی پل های هوایی عابر، ایستگاه های حمل ونقل عمومی، المان های ترافیکی و تابلوها و... را انجام می دهیم و با توجه به درخواست اهالی محله شادآباد طرح بازپیرایی این نقطه از مرکز در روزهای پنجشنبه و آدینه، به طور ثابت و منظم انجام می گردد تا اهالی دیگر در این زمینه هیچ مسئله ای نداشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2584

به "اهالی از معرفی این محله خجالت می کشند! ، آیا شادآباد تهران با اجرای طرح هفتگی بازپیرایی نجات می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی از معرفی این محله خجالت می کشند! ، آیا شادآباد تهران با اجرای طرح هفتگی بازپیرایی نجات می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید